Vaučeri za digitalizaciju

Vaučeri za digitalizaciju

Odjel za ekonomiju i održivi razvoj je danas u kontekstu Nacionalne strategije za oporavak i otpornost 2021. – 2026. godine, najavio inicijativu “Vaučeri za digitalizaciju” (Referentni broj: NPOO.C1.1.2. R3-I2.01), koja je namijenjena mikro, malim i srednjim poduzećima.

Ova inicijativa nudi financijska sredstva koja će pridonijeti unapređenju digitalne zrelosti MSP-ova kroz uspostavljanje digitalnih poslovnih modela, jačanje sposobnosti za implementaciju digitalizacije i digitalne transformacije kroz obuku i usluge za unapređenje digitalnih vještina (uključujući one vezane za tehnologije u oblaku) ili poboljšanje kibernetičke sigurnosti. Za ovu inicijativu je izdvojeno ukupno 9,95 milijuna eura, s maksimalnom vrijednošću pojedinačnog vaučera u rasponu od 9.990,00 do 19.900,00 eura, ovisno o tipu vaučera.

Planirana je dodjela pet vrsta vaučera: za unapređenje digitalnih vještina, digitalni marketing, izradu strategije digitalne transformacije, provjeru kibernetičke otpornosti (cybersecurity) i za implementaciju složenih digitalnih rješenja.

Aktivnosti koje će biti prihvaćene za financiranje u okviru ove inicijative su provođenje specijaliziranih programa neformalnog obrazovanja usmjerenih na razvoj digitalnih vještina, kreiranje web stranica, aplikacija i e-trgovine, upravljanje društvenim mrežama, izrada strategije digitalne transformacije, provjera kibernetičke sigurnosti i izrada i implementacija kompleksnih digitalnih rješenja. Mikro, mala i srednja poduzeća s minimalno 1-3 zaposlena, ovisno o vrsti vaučera, na puno radno vrijeme u prethodnom mjesecu su prihvatljivi prijavitelji.

Jedino pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Inicijative “Digitalizacija putem vaučera”, koji je objavljen na stranicama Ministarstva prema vrstama vaučera, mogu biti prihvaćeni kao pružatelji usluga.

Ova inicijativa se provodi kao otvoreni postupak u formatu privremenog poziva na dostavu projektnih prijedloga, sa tri predviđena roka za podnošenje prijedloga. Prvi rok za dostavu prijava je od 1. lipnja 2023. do 7. srpnja 2023., a sljedeći predviđeni rokovi za podnošenje prijedloga projekata su: drugi rok od 01.11. do 01.12.2023. godine i treći rok od 01.03. do 01.04.2024. godine. Prijedlozi projekata se podnose isključivo putem sustava eNPOO.

Ova inicijativa pruža izvanrednu priliku za mikro, mala i srednja poduzeća da unaprijede svoju digitalnu zrelost, obogate svoje digitalne vještine, unaprijede online prisustvo i poboljšaju kibernetičku sigurnost. Očekujemo da će ova inicijativa imati značajan pozitivan utjecaj na digitalnu transformaciju gospodarstva.

Podsjećamo sve zainteresirane da pažljivo pročitaju sve uvjete i uvjete sudjelovanja, kao i korisničke upute za korištenje sustava eNPOO za prijavu, koje su dostupne na stranicama Ministarstva.

Važno je napomenuti da će sve prijave biti detaljno pregledane i ocijenjene prema kriterijima koji su navedeni u dokumentaciji za prijavu. Stoga, molimo sve prijavitelje da se pažljivo pripreme i podnesu svoje prijedloge na vrijeme.

Za dodatne informacije ili pomoć, slobodno se obratite našem timu putem kontaktnih informacija. Radujemo se suradnji s vama u ovom uzbudljivom projektu digitalizacije.

Natječajnu dokumentaciju možete pronaći na poveznici Otvoreni javni pozivi i natječaji te u sustavu  eNPOO prema vrstama vaučera:

Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina (VDV)
Vaučer za digitalni marketing (VDM)
Vaučer za izradu strategije digitalne transformacije (VDT)
Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (VKO)
Vaučer za složena digitalna rješenja (VSD)

Related Posts

x

send a request